Julklappar!

Jag tänkte visa upp mina julklappar som jag fick i dag. :'3 
Se och njut!
...
 
Ett paket med turkosa tallrikar, assietter och djupa fat.
 
 
4st galet fina glas.
 
2st ungsformar, bull/kakformar och 2st grytlappar. 
 
500kr.
 
Världens sötaste elefant-vattenkanna!
 
En miniugn! ♥
 
En Hedwig almanacka.
 
Sååååååå körde vi paketleken och då fick jag
...
 
En brödform, en bok, godis och 2 tjänster.
 
Och så fick jag 2st biobiljetter som skulle gå ut snart. :3
 
Jag måste säga att jag är mycket glad över vad jag har fått. 
Lite vuxenpresenter, vuxenpoäng till mig! :DD
Men det jag fick var jag verkligen i stort behov av, :3
Tack så jätttte mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0