Mitt 2013

Jag tänkte göra en sammanfattning på 2013.
Det här året har nog inte varit världens bästa år men ändå rätt okej. ^^ 
Nu spolar vi tillbaka i tiden.
Se och njut!
 
Färgat luggen blond.
 
Skaffat massa Creepers som alltid har misshandlat mina fötter och gått sönder.
 
Målat om i torpet.
 
Fått besök av Johannes.
 
 
Fyllt 18år.
 
 Tatuerat mig.
 The cracks in your perfection is where
your beauty shines through
 
Njutit av sommaren.
 
Varit i London.
 
Har varit på mitt sista närcon.
 
Varit i Danmark.
 
Piercat septum.
 
Firat Hedwigs 1år dag.  


Börjat träna.
Nu                                                                                               Då 
 
Varit på Håkan Hellström och Black veil Brides konsert.
 
Flyttat hemifrån. 


Det finns säkert 1000 saker som jag inte har med här som jag gjort men
dom ville troligen inte fastna på varken min kameran eller mitt minne.
Det känns som året slutade precis som det började. ^^
Början och slutet har varit lite svajigt men mitten har varit fint.
Men det är ju 10 dagar kvar på året, allt kan hända. ^^
Saker kan ändras.
 
Jag hoppas att 2014 blir ännu bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0