Psyktant, skylten och lockar.

 
Yey lockade håret idag! :3
Brukar aldrig ha ork till att göra det men nu blev det iallafall av.
Rätt så fint, fast lockarna gick så klart ut så fort jag kom till skolan och blev bara fjongiga och raka! ;c
Så typiskt...
 
Hmm vad har jag mer gjort idag...har haft bild och musik hela dagen! :D Så drog jag till skylten tillsammans med Emma, Josefine, Yasmina och Phiim och kollade på när Edvins band spelade. :3
Trevligt trevligt!
 
På bussen hem från Linköping var det en jätte läskig tant som gick på. D: Hon hade MASSOR av påsar och saker som hon släpade in i bussen. Hon var jätte konstigt och och sa massa bajsord till alla. xD Hon frågade inte om hon kunde få hjälp med påsarna men ändå klaga hon och kallade alla för fittor och sa att alla var dumma i huvet. xD Liksom..............skulle varit en anna sak om hon hade frågat snällt om hjälp, men vem vill hjälpa någon som kallar en fitta liksom? xD Linköping är full av konstiga personer! >__< 
Folk säger att tonåringar är så hämska men jag tycker personligen att tjuriga gamlingar är 1000 gånger värre!
Hon var iallafall jätte läskig och jag var galet rädd. D:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0