Beslutsångest!

Jag har beslutsångest, hjälp mig! D:
Jag har velat ha ett par creepers och ett par galaxy leggings jätte länge och nu äntligen har jag hittat båda sakerna på en svenska sida!! :""D Det värsta är att det är gnherfhreurir dyrt!!! :"C Jag har ju råd och jag kommer få massa pengar över men känns lite surt iallafall. Skorna + legginsen går på 1248kr tillsammans och frakten är gratis.........hmm det betyder att om jag skulle köpa det skulle jag ha 1029kr kvar och det är ju ganska mycket, typ som ett studiebedrag.
 
Hmmm...och det blir blilligare beroende på vilken av dom olika leggingsen jag väljer för några var 100kr billigare. >___< Plus att jag har allt jag vill ha sen. Skulle vara kul att ha lite märkes grejer (skorna och leggingsen) eftersom jag alltid brukar köpa från loppis annars. ;o
Men jag kan inte betsämma mig!! D: Onödigt eller ej?! Hjälp mig tack.
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Onödigt, kommer snart finnas i vanliga butiker till ett lägre pris :)

Svar: legginsen kanske men inte skorna :P
Carolina Wirell

2013-01-05 @ 15:16:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0