Londonbilder

Det tog längre tid än vad jag hade tänkt mig att redigera alla bilder ifrån London. Men nu är det klart!
Jag har inga bilder på det jag köpt än, så det får komma när jag orkar fota allt.
Men nu...så och njut!
 
Röd telefonkiosker. ♥
 
 
 
Vi åt fish & chips och gick runt i en stor park.
 
 
Såg en Harry Potter buss.
  
I parken fanns massa statyer och eftersom att jag är estetare så var jag
såklart tvungen att stanna och kolla på dom. Det fanns massor av levande harar runt den vita statyn här under.
 
 
Min favorit...
 
 
Vi gick runt och shoppade på camden och oxford street.
 
 
 
Affärena var smykade med skumma saker på utsidorna. Så coolt! :'3 
 
På marken hade dom målat med asfaltskritor. Så sjukt inspirerande!
 
 
Det var väldigt skumt ljus inne på Madame Tussaud så bilderna blev lite gula. :C
Vi köade i 2 timmar för att komma in.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi kollade på Big Ben och London eye.
 
 
 
Lekte lite med en bild, bara för att! :c
 
Åt en jätte god voffla utanför London eye.
 
Så åt vi på en resturang. Mina armar ser skumma ut. >_>
 
En liten drink på en resturang i flygplatsen.
 
Man ser verkligen att jorden är rund!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

Snygga bilder!.
Du och IT..oj... menar ET är bäst;-)

Svar: Hhaha....rolig du är
Carolina Wirell

2013-07-29 @ 07:29:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0