Jobb!

Jag har inte kunnat blogga på några dagar nu och anledningen till det är att jag har jobbat så länge och sedan varit döende trött när jag har kommit hem.
Men i morgon börjar jag jobba 09:15 så idag har jag tid till att blogga lite. :'3
Tänkte berätta lite vad jag gjort på jobbet och lite mer. ^^
 
Första dagen var jag jätte nervös! Dog typ. D: Men det gick såklart bra och alla som jobba där var jätte snälla. ^^ Det värsta är att jag alltid blir så blyg, även mot vuxna. D: Fast det börja försvinna nu när jag träffat dom lite mer och några av fröknarna är verkligen jätte snälla. :3 Barnen är me helt underbara. ^^
Jag börjar lära mig alla namnen nu me!
 
Under dom tre dagarna som jag har varit där har vi gjort allt ifrån att lekt med lera, ritat, gjort pappersblommor, lekt i sanden, kört båtar i vattet, plockat blommer och sjungit & dansat. :3 Haha jaa det är väl det vi gjort. ^^
I morgon ska vi ha midsommarfirande och dansa runt midsommarstången me. :3 Fast det är svårt att dansa med dom eftersom att alla barn är så korta. För en gångs skull känner jag mig lång! xD
Men alla barn är verkligen helt underbara. :3 Dom säger roliga saker helatiden. Alla barnen tycker att det är så konstigt att jag har piercingar och jag får massa frågor varje dag vad det är och vad det heter. xD Dom säger "Varför har du spikar i munnen?". Haha så sött. Så undrar dom varför jag har blond lugg me, det är troligen också konstigt haha. ^^ Ändå försöker jag att se så vanlig ut som möjligt när jag är där. C:
 
Hmmmmm jaaaaaaaa jag trivs väldigt bra där iallafall!
Idag frågade en av fröknarna om jag brukar vara med barn ofta eftersom att jag fick så fin kontakt med alla barnen. Det har hon nog rätt i, jag kan verkligen leka och prata med alla barnen till och med den blygaste av dom som aldrig brukar prata. ^^ Åhhh det är så kul att dom tycker om mig. :'3 Jag tycker om att bli omtyckt. Jag som trodde att dom skulle bli livrädd för mig eftersom att jag hade "spikar" och så läskig ut. ^^ Hhaha men det är väl bra att dom lär sig att folk med spikar och konstigt hår också kan vara snälla. :3
 
Så frågade en av fröknarna om jag ville hålla i något med bild/pyssel med barnen eftersom att jag går Estet bild. :3 Hmm jag ska tänka ut en riktigt bra idé som jag kan göra innan jag slutar. :3
 
Guuuud vad långt det här inlägget blev då! xD
Just det!
I går var vi på en liten välkomstfest till lilla Anna-panna som kom hem efter 1 år i USA! Har saknat henne masssssssssor och det kändes så sjukt skumt att hon helt plötsligt var hemma efter 1 år.
Så overkligt!
 
Just nu längtar jag galet mycket till helgen så jag kan sova ut! Känner mig verkligen som en levande zombie. D: När någon pratar tar det jätte lång tid för mig att fatta vad dom säger. xD Det beror nog på att jag kom hem halv 1 igår och sedan gick upp kvart över 6. x____x
Förlåt om jag vart så seg när vi träffats, till alla som jag träffat senaste dagarna! 8D
Nu är det sovdags!
 
Snodde en bild från Emmmhä's intagram från välkomstfesten.
Bara för att jag var snygg jämfört med dom andra på den. >_>
Mitt huvud är sååååå ovalt jämfört mot ärthuvudets åt höger haha. xD
 


Kommentarer
Ärthuve

Ehhehehehheh jaaaaaa.. Den fina bilden xD

2013-06-19 @ 23:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0