Blää!

 Kom nyss hem från Norrköping där jag var med Simon och även tillbringade natten. ♥
Jag är trött och mår inte så jätte bra,
orkar inte bli sjuk! :< 
BLÄÄÄÄÄÄÄ
 
Meeeeh....
På tisdag kommer det några döva personer till mitt indval (som är teckenspråk) och vi ska sitta i
grupper och prata med dom. D: Jag är sjukt nervös eftersom jag inte känner mig tillräckligt bra för att teckna med en döv person! D: Kommer säkert säga massa fel och skämma ut mig. >__<
Jag hatar att vi har fått lära oss massa snöskord på teckenspråket (fråga inte hur det blev så xD) för tänk om jag får panik och gör ett av dom. o.o Gaah jag brukar alltid blanda ihop massa tecken när jag blir nervös.
Ischh får inteeeeeeeee bli så!
 
Söt & suddig Simon!
 


Kommentarer
Josefine Klashed

fitta

Svar: Hahahah jaa men eller hur xD
Carolina Wirell

2013-03-03 @ 00:05:59
URL: http://josefineklashed.blogg.se
lollo

e du ihop me han?

Svar: Nej det är jag inte..
Carolina Wirell

2013-03-03 @ 15:15:04
lollo

e du ihop me han?

2013-03-03 @ 15:15:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0