Crusoe

Wäää min dag har vart så jobbig! :C
Jag vaknade vid 7 och började läsa i Robinson Crusoe som ska vara klar till i morgon! >__<
Den suger verkligen. Hatar den! Döö dumma bok. :<
 
Jag läste i alla fall i någon timme sedan somnade jag igen. Så vaknade jag och läste igen och  så gick jag ut. xD Var ute och gick i 2 timmar kom tillbaka och läste till nu. o.o Jag kan verkligen inte konsentrera mig på den. Står bara samma saker om och om igen. D: HAAAAAAAATAAAAR DEN. På hela dagen har jag läst typ 60 sidor.
Så nu är jag på sidan 138 av 300 något. D: Kommer aldrig hinna läsa ut den till i morgon. Orkar verkligen inte att min lärare ska bli arg. xD Men vad ska jag göra? Jag har försökt att läsa den flera gånger men den är ju så BLAHIIIIIIIIIIIIIIIGT tråkig! :C
 
Tar en pause nu, är galet hungrig och trött på att läsa. >___<
Får väl läsa lite innan jag ska sova, men jag förbereder mig på en arg lärare i alla fall.
Så orätvist egentligen, liksom jag läser aldrig och när jag väl gör det tar det lång tid. Och nu när det är en tråkig bok tar det extra lång tid. D: Då borde ju inte läraren dampa om det tar längre tid för vissa. -.-
Gaah varför skriver jag ens om den här boken jag är så trött på den
hejdå! D:
 


Kommentarer
mamma

Jobba på♡. En trist bok behöver lååång tid, 20min/dag under 3 veckor istället för..ett dygns intensivläsning är något att tänka på tills nästa gång.
Du läser inte för lärarens skull utan din egen, ...föratt få godkända betyg och för stt få lite almänbildning.
♡-MAMMA

2013-03-25 @ 04:44:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0