Färdigt

 
Nu är min nya lägenhet äntligen färdigmålad/tapetserad!
I morgon blir det att ställa in alla möbler och sätta upp hyllor. :D
Ska blir så galet kul samtidigt som det kommer att bli sååååå läskigt. Hoppas att det inte blir allt för ensamt att bo själv, tur att jag har Ponyo iallafall. <3
 
På tisdag ska jag var modell åt frisörerna i skolan. :D
Sååå galet kul! Dom ska sätta i "permanent" löshår så att jag slipper hålla på med clips hela tiden.
Kommer bli så galet skönt att slippa gå upp 180 timmar innan skolan börjar för att sätta i löshåret.
Nu kommer det sitta fast!
Wiiiiiie ska vara där från 12:00- ca17:00. Kommer dö, men så värt det! :3
Bilder kommer troligen upp på tisdag. ^^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0