Fika

Idag efter skolan så följde Josefine och Johanna med mig till frisören där http://kuronyappy.devote.se/ jobbade. :3

Och så klippte hon mitt löshår så att det blev kortare och mer verkligt. :3 Bleeeeeev mycket nöjd, gratis var det me muahahha. 8'D (Jag är snål.) Men tack Malin! ^^

 

Efter det så var Josefine och Johanna fika sugna så vi gick till ett café och åt någon skum Browne i en kartong. :3 Men den var iallafall god, men man blev typ mätt av några tuggor. Dåååååå fick matvraket Johanna äta upp alla våra rester. :D Tur att man har henne för det är ju synd att kasta kakor.<3

 

Hmmm det hände något skumt idag me. Vi hade entreprenörskap och vi fick tillbaka våra prov. En kompis frågade en fråga om en uppgift och så sa läraren "Man ska göra så som han har gjort på sitt prov" och pekade på mitt prov som jag hade framför mig. xD Liksom vaaaaaaaaa? Vaaaa? Vadå han?! Han rättade inte heller sig själv utan bara fortsatte att prata.Det var...skumt, Inte visste jag att jag såg så manlig ut. >___<  Men aa han är ju lite skum.

 

Snodde andras bilder...

 
 
 

 



Kommentarer
Malin

Haha varsågod! :3

Svar: Yeey :DD
Carolina Wirell

2013-11-14 @ 23:19:45
URL: http://kuronyappy.devote.se
Johananana

Hähähä .. Men min bulle va godast

Svar: Bulle kan aldrig vara godast Jankel....aldrig! >_>
Carolina Wirell

2013-11-15 @ 16:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0