Ger bort kläder!

Jag städade garderoben nyss och hittade en massa kläder som inte är min stil längre.
Vissa av dom har jag knappt använt, så jag tänkte att jag kunde ge bort dom. ^^
För just nu tar dom bara onödig plats! 
Om ni inte vill ha dom så ger jag dom till röda korset. ^^
 
Förlåt om vissa bilder har för hög kontrast men det var så galet mörkt i mitt rum!
Va inte blyga, säg till om ni vill ha något bara. :3
 
Nu är alla kläder tagna! Det tog bara en kväll. xD 
Kan inte fatta att folk så gärna ville ha mina gamla kläder haha. :D
Men det känns skönt att bli av med dom, tack för ni tar hand om mina älsklingar! :D
Nästa gång jag städar garderoben ska jag göra samma sak! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
♦ Svart ACDC linne, storlek M, från okänd affär
♦ Svart linne me krossat hjärta o voddoo, strolek L fast är mer som en S/M, från Cupcake Cult
♦Svart Kizz linne, strorlek M, från okänd affär
 
♦Gul/grön Svamp Bob t-shirt, storlek L men är som en S/M, från SwedenRock
♦Blå Svamp Bob & Patrik t-shirt, strolek L men är som en S/M, från SwedenRock
♦Svart T-shirt med rosa björn, gula ärmar & rosa rygg, strolek S, från SwedenRock (aldrig använt)
 
♦Blå monster t-shirt, storlek S, från någon skum affär i Stockholm (använt en gång)
♦Rosa zebra t-shirt, storlek M, köpt utomlands
♦Svart pacmanspöke t-shirt, storlek M, från samma skumma affär i Stockholm
 
♦Svart Christian Audigier t-shirt, storlek XL men är som en M, köpt i Djerba
♦Cremevitt linne med glass, storlek L, från New Yorker 
♦Marilyn Manson t-shirt, storlek M, från någon random marknad

 
♦Baseball knästrumpor, från h&m och Stockholm 
♦Spetskjol vit, storlek M, från BikBook
♦Röda leopardstrumpbyxor & svata nätstrumpbyxor, från Shock
 
♦Monster baseballjacka, strolek M, från Cupcake Cult (en knapp är trasig)
♦Lång panda t-shirt med panda (tungan går att fälla in), storlek L men är som en M, från Killer Panda
♦Svart goth spetsklänning, storlek S, från Gina
 
 


Kommentarer
Malin

Baseballjackan är min!!!!

Svar: Sure!
Carolina Wirell

2013-10-06 @ 20:55:07
URL: http://kuronyappy.devote.se
Malin

Manson-tröjjan!!! MIN!!!

2013-10-06 @ 22:10:24
Pumpan

VIll ha panda tröjan plssss! D:

2013-10-06 @ 22:11:01
Malin

Och cupcakecult-tröjjan!! :D

2013-10-06 @ 22:11:44
Pumpan

Vill ha klänningen meeeed 8D Pls

2013-10-06 @ 22:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0