Hiss/diss jackor!

Det finns en sorts jacka som jag verkligen INTE klarar av.
Den är så sjukt ful så att jag bara vill skratta när jag ser någon ha på sig en sådan. D:
Förlåt om det är någon där ute som har en sådan men det här är vad JAG tycker. >__<
Alla går ju runt med sådana här jackor nu, alla åldrar. Men jag kan inte säga något annat än att dom är sjukt fula. :C
 
Dom är säker smidiga & varma och så men som jag sa.....mycket fula!
 
 
...och så finns det jackor som jag skulle kunna dö för! Dom här snyggingarna från Monki skulle jag inte tacka nej till! Varma, fluffiga, söta och mjuka. Kan det bli bättre? Jaa för dom är sjukt snygga me!! :D Jag kollade på den svarta fluffiga jackan här under idag och alla mina kompisar tyckte att den var sjukt ful.Vilken tur att alla har olika smak då! :D För tänk vad trist om alla skulle gå runt i likadana kläder. D:
 
Vad små alla bilder blev då. >__<
 
 


Kommentarer
mamma

Bella och jag var på hjärta till hjärta igår, där fans flera fluffiga jackor i den stilen.

Svar: Åhhh måste kolla upp det!
Carolina Wirell

2013-10-30 @ 04:51:10
Pumpan

Jag håller sååå med om dissen! Dom ser ut som sopsäcksjackor med valkar jue! xD

Svar: Hahah jaa verkligen blää D: Det värsta är att jag hade någon liknande fast längre förra året hahahah xD Och nu när dom är moderna vill jag bara spy på dom :C
Carolina Wirell

2013-11-03 @ 10:28:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0