Provat klänningar blääää

Idag var vi och provade balklänningar. 
Jag kan inte säga att någon av dom satt jätte snyggt direkt. D:
Jag ser så kort och bredaxlad ut i klänning! </3
Ska nog skaffa ett par jätte höga skor som jag kan ha till balklänningen.
För jag har inte lust att gå runt och se ut som en boll. :<
 
Hmm...genom att prova dom här klänningarna kom jag iallafall fram till att jag ska ha en med hjärtformad urringning och en klänning som är lite fluffig om det nu finns någon sida med en sådan.
Jag har inte bestämt mig vilken färg jag ska ha än heller. D: 
Först hade jag tänkt att ha en i burgundy eller mörkgrön.
Men eftersom att dom knappt hade några snygga klänningar i dom färger så provade jag mest svart och jag trivdes verkligen i den färgen!
Men kul att gå runt i en svart klänning på en bal. D: 
Skulle se så emo ut. >__<
Ajajjaja jag tror iallafall att jag gillar den blåa klänningen mest. Den i en annan färg skulle va fiiiiiint.
 
(Dåliga bilder men w/e. Usch jag passar verkligen inte i klänning...kommer ångra att jag la upp dom här bilderna. >_>)
 
 
 


Kommentarer
Judith

Den blåa var jättefiiin! :D :D

Kram Juddan ^_^

Svar: Jaa den var fin ^^
Carolina Wirell

2013-10-15 @ 23:02:24
Malin

Dom svartaaaaa!!! *0*

Svar: Den ena svarta var snygg men den andra var ju ful D:
Carolina Wirell

2013-10-16 @ 19:31:15
URL: http://kuronyappy.devote.se
Anna

Åh ja den längst ner till vänster var ju superfin på dig!!!! :D

Svar: Tack Panna <3333
Carolina Wirell

2013-10-17 @ 22:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0