Klänning

Det där med bal är ju galet svårt...
Man ska visst ha bestämt sig vem man ska gå med och vilken klänning man ska ha på sig snart. :c
Jag får lite smått panik.
 
Ska man ha på sig något kosntigt som sticker ut?
Eller ska man ha något prinsessigt? Eller ska man ha något enkelt? Vilken färg ska man ha? Vilken modell ska man ha? Ska man ha pärlor och sånt på eller ej? 
Så många frågor och så några svar. :c
Hjälp mig.
 
Jag tycker att dom här färgerna är finast. Dock ser dom översta lite vintriga och mörka ut, men jag gillar det! :C Så tänk er alla klänningar i dessa färger...
 
 
 


Kommentarer
Josefine Klashed

nummer 3 eller 4 i mörkgrönt!!!

Svar: Skulle vara smexigt! Skulle dock känna mig lite emo när jag kommer i mörka färger o alla andra har rosa och turkosa xD hahah hoppas fler har mörka
Carolina Wirell

2013-09-28 @ 09:11:23
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Anna

Åh tycker 1:an var jättefin! De andra var så himla stora på nått sätt men det är bara vad jag tycker hehe gillar också de mörka färgerna och jägarblå skulle nog passa dig super! JAG MÅSTE FÖLJA MED DIG NÄR DU PROVAR!!!!! :D :* kramis

Svar: Jaaaaaaaa den är fiiin :3 Hahha jag gillar fluffigt och prinsessigt! Jag har nog aldrig sett någon som har haft en jägarblå klänning på en bal förut :o Jaaaaa fast jag hittade dom här klänningarna på internet D: Fast skulle vara kul att prova i en affär me :D Finns väl några i linköping? KRAAAM
Carolina Wirell

2013-09-28 @ 10:29:12
Josefine Klashed

Tror det är fler som har mörka färger än som har ljusa :O

Svar: Tror du? :o Det brukar ju alltid vara rosa och blåa :o
Carolina Wirell

2013-09-29 @ 19:03:30
URL: http://josefineklashed.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0