Gamla outfits

Jag hittade några gamla "Dagens outfit" bilder.
Det är roligt att se hur mycket man har förändrats, jag skulle aldrig kunna ha på mig det där nu. >___<
Jag antar att vi alla har varit i våra skumma perioder. D:
Om ni vill sno stilen så varsågod haha!

 

Kläder: Pappaskjorta, stuprör och slips.
Hår: Extremt emohår.
Smink: Massa kajal.
Smycken: Snakebite och något armband.

 

 

Kläder: Leggings och en tajt tröja med färgglada spöken på.
Hår: Löshår...massa löshår i skumma färger.
Smink: Kajal och mängder av puder.
Smycken: Massa färgglada plastarmband, piercingar, två skärp, en mobil dränkt i töntiga klistermärken. .__."

 

 

Kläder: En sjukt stor t-shirt med ett linne under, leggings och en stråhatt.
Hår: Vofflat med en voffeltång.
Smink: Regnbågsögongskugga (vilket knappt syntes på bilderna) och starkt nagellack.
Smycken: Piercingar och en snorgrön klocka.

 

 

Kläder: En avklippt t-shirt, avklippta jeans, strumpbyxor och baseballknästrumpor.
Hår: Svart hår med blå lugg (inget löshår!! :ooo).
Smink: Eyeliner och svart nagellack.
Smycken: Lite mer piercingar och ett mobilskal med Hello Kitty på. xD

  

Nu förväntar jag mig att ni alla snor dom här snygga outfitsen!

 


Kommentarer
mamma

Klockan finns här!
Bara att hämta ;)

2014-08-26 @ 04:54:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0