Geting

I går vid 02:00 så flög det in en gigantisk geting genom mitt fönster.
Jag hatar verkligen alla sorters kryp och fick paniiiiiiiiiik! Först låste jag in mig badrummet men det hjälpte ju knappast. Sen så försökte jag att slå till den med sopkvasten, men det gick inte bra. :C Efter att ha slagit efter den med kvasten i typ 1000år så försvann den. Jag kunde inte hitta den någon stans, så jag gick och la mig. D:

 

Men sedan började man höra hur det "bzzzzzzzz:a" och lät. :C Så då gömde jag mig under täcket (vek täcket överallt så att det inte skulle finnas ett enda lufthål som getingen kunde krypa in igenom). Men efter ett tag började luften ta slut och jag började typ kvävas där under. x3 Så jag var tvungen att göra ett dumt lufthål! Sen blev det as varmt...jag brukat aldrig ha täcke på mig när det är sommar eftersom att det blir för varmt.
Så då var jag tvungen att öppna upp täcket lite mer.

 

Usch det var så hemskt, jag kunde inte sova ett skit på hela natten för att jag var så rädd att den skulle attackera mig. T-T Jag var fett trött och ville sova, men jag vågade inte. Jag bara väntade på att det skulle bli morgon så att jag skulle kunna döda den där dumma getingen.

 

Men nu har jag inte sett den där getingen på ett bra tag, så jag antar att den dog eller kanske flög ut. Jag hoppas verkligen inte att den sitter och väntar på att jag ska gå o lägga mig. D: Jag orkar inte vara uppe hela natten i dag igen! T-T

 

(Förlåt för ful illustration. Jag har ingen aning om hur en geting ser ut. o.o)

 
 


Kommentarer
Josefine

hahahah orkar inte att du skrev värsta sagan om din geting, underbart!

Svar: Hahaha om man inte gör ett skit om dagarna så blir det ett äventyr! Haha
Carolina Wirell

2014-08-12 @ 10:36:13
URL: http://josefineklashed.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0