Palmer

I går var jag på Hjärta till hjärta med mamma
och då hittade jag den här snygga klänningen! :D 
Jag älskar verkligen loppis, det är alltid lika spännande. Vissa saker är jätte fula men ibland kan man hitta hur fina saker som helst! Det gäller bara att tänka "Skulle jag tycka att det här plagget var snyggt om det var i en vanliga klädaffär?"
 
Btw ser ni att jag har en ny header? ^^ Tack Josefine för hjälpen!
 
Jag föredrar nog att använda klänningen som ett linne, för om jag har den som
klänning så ser den lite väl tajt ut för min smak. D:
 

 
 
 


Kommentarer
Malin

Jättefiin som på bilden till vänster! :D looking fab~
Jättefin header med~

Svar: Tack och tack Malin! :'D
Carolina Wirell

2014-08-18 @ 00:47:31
URL: http://fames.se/kuronyappy
mamme

Blev ju jättefin på dig! :)

Svar: Tack! :D
Carolina Wirell

2014-08-18 @ 09:01:45
Josefine

trodde det var din mamma som skrev looking fab och vart förvånad över vilken fräsig mamma du hade så var det Malin hahah

Svar: Hahhaha det är faktisk inte bara min mamma som kommentera :c fast jo
Carolina Wirell

2014-08-19 @ 08:10:06
URL: http://josefineklashed.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0