Städa städa

Städa var det ja....
Jag bestämde mig att för att storstäda idag. Jag började vid 11 och har fortfarande bara städat köket. .___. Dock så tror jag aldrig att köket har blänkt så mycket som det gör just nu, fast resten av lägenheten ser dock ut som ett bombnedslag. D: Det här kommer ta 100000 år ju, men det kanske är värt det. När jag är klar kanske jag vågar bjuda in folk igen. >___< Fast nu har jag legat här i sängen i någon timme och dött av uttråkan.
Men jag antar att det inte går fortare av att jag ligger här och bölar för att det är trist.

 


Kommentarer
mamma

Det lilla köket borde gå snabbt!
Kör på nu!
Du bor ju i Motalas minsta etta, så 10000år är att ta i;) , två timmar full fart är mer rimligt.

Svar: Hahah men det var ju så sjukt smutsig och jag städar jätte noga. Smutsen satt ju stenhårt!
Carolina Wirell

2014-08-03 @ 16:15:36
mamma

Bra att du tar itu med den nu då! :)

Svar: Jajjamen!
Carolina Wirell

2014-08-03 @ 16:20:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0