Utväxt

Min älskade orangea färgbomb har tagit slut och
nu har mitt hår blivit blont på vissa ställen.

Så har jag några centimeters utväxt me. Väldigt fint med brun utväxt på orange hår, eller inte. >__<
Men om man inte har råd att färga utväxten varannan vecka, så får man helt enkelt stå ut med den där fula kanten.

 

Mitt mål är egentligen att bli blond och för att bli blond så måste man ju ha orange/gult ett tag. Jag tycker dock att jag passade bra i det, även fast det stadiet brukar vara det fulaste!
Jag vet dock inte om jag ska fortsätta att försöka få det blont, tänkte isåfall en lite mer askig blond.
Eller om jag ska göra en soft ombre så att jag slipper att utväxten ser hemsk ut på det blond.
Eller kanske färga det ljusbrunt igen?
Eller kanske ha kvar det orangea?
Hjälp mig! :<

 

Mitt hår betyder mycket för mig, men jag har alltid svårt att bestämma mig för vilken färg jag ska ha.

 
 


Kommentarer
mamma

Var klok!
Inga pengar!
Ett slitet hår!
Färga en färg nära din naturliga!
Våga vara bara "vanlig" en tid.
Du är fin i det♡

2014-08-25 @ 05:03:51
Judith

Soft ombree! ^_^

2014-08-25 @ 13:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0