Vakna sent

Idag vaknade jag halv 1 och så har jag inte gjort ett skit sedan dess. 
Jag hatar att vakna sent, dagen försvinner så fort då. Kom dock hem halv 4 i natt så inte så konstigt att jag sov länge. Jag var i trädgårdsföreningen i Linköping i går och umgicks lite med folk och idag har jag inte gjort ett skit :C Jag har mest bara legat här, myst med Ponyo och kollat på Game of Thrones. Jag fick ett litet ryck förut me och satte upp mitt hår i två bollar och gjorde fula gifs. >__<
Japp sådant gör jag när jag har tråkigt.
Åhh jag ska snart börja på säsong 4 av GoT me! Alla säger att 4:an ska vara extra bra så det blir nog att nörda lite till. Känns inte okej att sitta inne hela dagen dock.
I morgon kommer jag tvinga mig själv att gå ut! >__<
 
Jag har så dålig fantasi när jag ska göra gifs. Så det blev lite petande på hakan. xD
 
 


Kommentarer
mamma

Du skulle hängt med till Stora Lund så hade du kännt dig piggare :)

Svar: Såg ju smset för sent :(
Carolina Wirell

2014-08-02 @ 20:39:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0