Julklappar

I går var jag i Linköping tillsammans med Sara och Judith.
Först hämtade vi ut våra biobiljetter till nästa vecka (Hobbit woho) sen så följde dom med mig när jag köpte julklappar. :3
 
Jag köpte julklappar till alla! Vilket kändes sjukt skönt. Men sen när jag kom hem så åt ju upp pappas present hahaha. Så gåre om man ätit dåligt under dagen, då blir man galet sötsugen! Jag som nästan aldrig äter godis. Aja jag får köpa något icke ätbart till honom istället så det inte händer igen, frågan är vad! Det finns inget svårare än att köpa julklappar till pappa. 
 
Jag köpte även en liten tidig julklapp till mig själv, nya träningskläder! Dom är verkligen sjukt fina.
Nu kommer alla mina gamla träningskläder kännas überfula jämfört med dom nya. Såååå det kanske blir att köpa några till, dom var faktiskt bättre än vad jag trodde. :3
 
 
 
 Jag hatar att dom har gjort om gifyo. Det är sjukt svårt att göra gifar nu. :(
Man kan inte heller klippa i dom, vilket suger.
 


Kommentarer
Malin

Kalsonger eller strumpor! Det är typ det enda min pappa får, haha!
Eller hur!! Död åt nya Gifyo! >8(

2014-12-05 @ 00:13:04
URL: http://fames.se/kuronyappy


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0