Keratin

Snart måste jag ta ur min extension eftersom att mitt eget hår har växt så pass mycket. D:
Inte kuuuuuul, jag vill inte ha kort hår igen. :C Det känns inte som jag!
Jag måste verkligen säga att keratinvax har varit så mycket bättre än clips. :o När jag hade clips så tog det 100år att sätta i allt löshår, clipsen skavde galet mycket och gled lätt av. D: Men keratinvax...nee det går inte att beskriva. :3
 

Enda nackdelen med det är att man bara kan ha i det några månader för senser det fult ut och man måste vara väldigt försiktigt med håret så att det inte blir tovigt osv när man duschar och sover. Jag lär nog skaffa keratinvax till balen och studenten sen igen. ^^

 

Så nu väntar jag bara på att mitt löshår ska börja se för fult ut så att jag kan ta ur det och gå runt med mitt trista egna hår. D: Det kommer bli så hemskt! D:
Därför lägger jag upp dessa bilder för att övertala mig själv att kort hår me kan vara snyggt!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0