Fifty Shades Of Grey

 Nu har äntligen trailern för Fifty Shades of Grey kommit ut.
Jag älskade verkligen böckerna
(läste dock aldrig ut den sista vilket jag kanske borde göra nu när jag ändå inte har något annat för mig). Hmmm det ska verkligen bli intressant att se hur filmen kommer att bli. Den verkar ju inte som världens lättaste bok att göra om till film, för den är ju ganska så grov och snuskig av sig haha.
 
Antingen tar dom bort allt det snuskiga och då lär filmen bli väldigt kort eftersom att det är till stort sett det enda som boken handlar om, eller så har dom med allt snuskigt och då kanske filmen liknar mer en porrfilm än en vanliga romantisk film. x3
Ska som sagt va bli väldigt spännande att se hur dom har gjort den!
Jag har iallafall för mig att den har premiär på alla hjärtans dag och då ska jag lätt se den!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0