Mellannamn

Jag märkte nyss att tjejen på arbetsförmedlingen hade fyllt i att jag heter Hanna istället för Carolina. D:
Det är det värsta med att heta Hanna Carolina Wirell istället för Carolina Hanna Wirell. Alla tror att Hanna är mitt tilltalsnamn, vilket det inte är. :C Jag reagerade inte ens på att hon kallade mig Hanna för jag trodde att hon pratade om min arbetscoach för hon hette också Hanna..eller aaa...också.. Ajaj förvirrande att förklara. >__<
 

Det skulle dock inte göra mig något att heta Hanna. Tänk va bra, ingen kan missuppfatta mitt namn vilket alla gör när jag säger att jag heter Carolina. Jag får alltid heta Caroline, Carolin eller Karolina. :C Det börjar gå mig på nerverna.

 

Idag var jag iallafall duktigt och sökte ett jobb, på Cirkus! :D Neeeej jag ska inte vara clown(även om mitt oranga hår skulle passa bra till de) och inte heller akrobat. Det var ett jobb som bara varade i 4 dagar. Man skulle få göra allt ifrån att sälja godis, göra popcorn, gå runt med ponnyridning till att göra ansiktsmålningar på barn. Åhhh jag har alltid velat göra ansiktsmålningar på barn. Tänk att få måla någon i ansiktet utan att få skäll, så underbart!!! Nee men det skulle ju vara hur kul som helst att få måla söta saker i ansiktena på dom små söta barnen. :'3 Hoppas jag får det för det skulle ju vara så perfeeeeeeeeekt.

 

I går var jag iallafall på bio med några i min ex klass. Bara för att jag går på bio så ofta så fick jag en gratis biljett av bioklubben wiiie! :D Vi såg iallafall The fault in our stars. Den var verkligen hur fin som helst! Jag som aldrig brukar kunna gråta på bio satt och tjöt som största tönten. Som tur var jag inte ensam om det, hela biosalongen grät. Det var väldigt fint, jag rekommenderar verkligen den filmen!

 
 
 


Kommentarer
jessy

Åh, va roligt! :D Låter som ett toppen jobb ju!

Svar: Jaaa eller hur! :D
Carolina Wirell

2014-07-02 @ 23:34:14
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0