Min kärleksförklaring till er

Det har blivit mycket känslor på bloggen dom senaste dagarna.
Jag tror inte att jag riktigt har fattat det förrn nu.
Skolan är över, gymnasiet är över, det är över! 

Nu när snart sommarlovet är slut så kommer jag inte återvända till min käraste klass igen. :C Det gör mig faktiskt lite ledsen. Dom människorna jag har lärt känna efter dom här tre åren betyder väldigt mycket för mig. Jag är så sjukt glad att jag just valde att gå i Linköping och inte någon annanstans. Dom här människorna har gjort mig till en starkare person. Jag har vågat vara mig själv och ta plats vilket jag inte alls vågade i grundskolan. Jag älskar dom här personerna så otroligt mycket! Men nu kommer vi att gå skilda vägar. Vissa kommer flytta, vissa kommer att stanna kvar i Linköping och vissa blir fast i sina hemstäder (som jag). x'3

 

Det är sorgligt men sant!
Det kommer kännas tomt utan er, men jag hoppas att det inte är sista gången jag träffar er. Ni alla betyder något för mig, eller ni har iallafall på något vis påverkat mig på något sett under dessa år. 
Jag ångrar inget, även fast saker ibland har gått väldigt snett. Ni har lärt mig saker och gjort mig starkare.
Puss på er fina människor.

Överflöd av bilder. Ni betyder massa.

Så, nu ska jag sluta tönta mig.

.

 
 

 

 


Kommentarer
Josefine

aaaw <3

Svar: Aweeeeeeeeebaweeeeee
Carolina Wirell

2014-07-30 @ 01:17:54
sara

blev sjukt Ica av det där carro :'( <3

Svar: Jag me, grät lite när jag skrev de :''C <3
Carolina Wirell

2014-07-30 @ 01:34:02
Amanda

Jag kommer ju vara ett år till på skolan, men fan vad tomt det kommer att vara och inte träffa er :(

Svar: Kommer suga :c
Carolina Wirell

2014-07-30 @ 09:26:56
Johanna

Awawaw :(( men bilderna!! Hahah

Svar: Underbara :D
Carolina Wirell

2014-07-30 @ 20:16:14
Judith

Naaw! <3 This makes me emotional!! :'c <3 Ni är bäst! Kram på er! <3

2014-07-31 @ 05:49:24
Anna

Åh brygg-bilden<3!! jag kommer ju iaf vara kvar minst ett år till heheheh

Svar: Underbar <3 Dock ser man bara ditt halva huvud såg jag nu hahah xDSå bra :DD
Carolina Wirell

2014-07-31 @ 18:02:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0