Nc

    Jag är lite sugen på att vara Anna i Frozen på Närcon.
Hmmmmmm men jag venne känns surt att inte ha någon Elsa med sig. :C
Mitt hår är ju nästan perfekt, här även en blond slinga liggandes någonstans åhh..skulle bli så perfekt.♥
Hmm och kläderna skulle inte heller vara omöjligt. Jag hittade liknande saker på loppis här om dagen som man skulle kunna fixa till.
Åhh jag bara känner hur min kreativitet börjar flöda!
Har dock inga blå linser hmmm...men har ett par gröna cirekllinser.
Måste självklart vika upp piercingen då me.
 
Haha jag är så töntig, för någon månad sedan ville jag inte ens gå på Närcon för det var "töntigt" och "för små barn". Well det kanske är så men skit samma vi kör ett år till, jag har ändå inget för mig.
Frågan är om man hinner att både cosplaya och jobba. Jag ska jobba på Ekonomi. Jag har aldrig jobbar på NC förut så hoppas att det blir kul. Det kanske inte känns lika barnsligt när man jobbar samtidigt höhö.
 
Vad tycker ni, ska jag vara Anna eller mig själv?
 


Kommentarer
Han den där...

Anna helt klart!

2014-07-13 @ 11:26:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0