4 Sanningar.

 
 
 
1. Jag hatar att diska och städa så min lägenhet ser oftast ut som en svinstia. D: Hmm jag borde nog hitta en pojkvän som kan vara min slav och städa åt mig! :D
 
2. Jag har blivit beroende av kjolar och klänningar. Vilket jag absolut inte skulle haft på mig för något år sedan.
 
3. Jag är en mästare på att göra dubbelhakor.
 
4. När jag målar brukar jag använda glasögon istället för linser så att jag lättare ska kunna fokusera med ögonen. Och såhär ser dom ut!
(Nu får ni se mig utan bruna linser me huhu. Man ser knappt den riktiga färgen dock.)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Synd att Martin är upptagen ;)

Svar: Hahha han är ju min hemliga älskare ;D Han städa ju kattlådan åt mig!
Carolina Wirell

2014-06-27 @ 21:32:32
Karin

Det funkar ändå inte att ha pojkvän, jag får diska själv ändå haha :))))

Svar: Haha men jag får ju skaffa en som gör allt jag säger åt honom att göra ;D
Carolina Wirell

2014-06-27 @ 22:26:50
Skurt Fettsson

3:an är du känd för!

Svar: Ojaa!
Carolina Wirell

2014-06-28 @ 11:38:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0