Kläder

Jag saknar verkligen att ha en kamera i mobilen! 
Lånemobilen jag har nu saknar minneskort så kan inte ta några bilder. :C
Det suger...men som tur var så hittade jag min gamla systemkamera på en hylla. :D
Jag vet inte hur längesen det var jag använde den. :o Jag är inte så bra på att ta kort med den, korten blir antingen för vita, för mörka eller så blundar jag på dom. x3 
 
Men här får ni några misslyckade kort på lite saker som jag köpte idag när Judis och jag var på stan. :3
Jag köpte en akut studentklänning (för jag har fortfarande inte fått svar ifrån Modekungen om min klänning som jag beställt) och så en topp och ett 90-tals halsband.
Billllllligt billigt. :3
 
Btw jag fick D i musikal efter ett litet samtal med läraren. ;D
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0