Badaaaa

Idag har jag spenderat min lediga dag på att vara med lilla Hedwig.
Jag följde med och kollade på när hon simmade osv. :3 
Det är sjukt hur mycket man kan tycka om en sådan liten plutt. :3
Hon är bara för underbara på alla vis. 
 
Haha det är så sjukt gulligt...hon har nu under en tid börjar kalla mig för Kaj, jag har ingen aning hur hon kunde få mitt namn till det men det är så gulligt haha. T-T Idag gjorde hon om mitt namn ännu mer och sa "Mamma Kaj" hahahah....dööör låter som en fågel. Hur kan man blanda ihop mig och min syster(Hedwigs mamma)?
Vi är ju inte lika ett dugg! xD
Men så underbart sött.
 
Hmmm vad ska jag säga mer...jag är som vanligt en dålig bloggare och har inte bloggat på en lång tid. x3
Jag ska inte ljuga och säga att jag ska bättre mig för det kommer jag troligen inte att göra.
Wiie nu har jag iallafall planerat vad jag ska göra på påsklovet. ^^ Det blir att åka ner till Falkenberg för att träffa Johannes i några dagar. :3 Hur spännande som helst då han bara har varit här innan.
Vi får väl se om jag överlever att åka tåg helt ensam. :'3
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

När du gick så sa hon "hejdå Cajo" så hon vet nog egentligen vad du heter, Kaj är bara ett smeknamn ;)

Svar: Tur det ;D
Carolina Wirell

2014-04-01 @ 12:43:04
Sanna

Du/ni kan ta en sväng till Götet och träffa mig! c:

Svar: Det ligger ganska nära va? :3
Carolina Wirell

2014-04-08 @ 11:05:00
URL: http://sannamarii.blogg.se
Sanna

Du/ni kan ta en sväng till Götet och träffa mig! c:

2014-04-08 @ 11:05:20
URL: http://sannamarii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0