Uppdatera

Skolan har aldrig varit jobbigare!
Jag vet inte hur många dagar det är kvar tills studenten, men en sak vet jag, jag är galet stressad!
Jag önskar att det fanns mer tid, men samtidigt ska det bli sjukt kul att ta studenten. :3
Den stora frågan är vad man ska hitta på sen.
 
Jag har haft panik på allt som har med skolan att göra så därför har jag varit en dåååålig bloggare. När jag inte har pluggat och haft panik så har jag äventyrat på olika sett o vis, ärtfester och umgåtts med kompisar. :]]
Jag har även fått hem min balklänning nu som verkligen var fluffig och speciell på sitt lilla vis.
Men det kommer nog bli fint.
 
 
 
 


Kommentarer
Louise Jonsson :)

Åh vad fin din balklänning är :)! du är superfin i den !!

Svar: Tack Louise! :) jag tycker att den är lite väl fluffig så hoppas det finns folk som kommer ha värre! XD
Carolina Wirell

2014-03-17 @ 10:09:23
Skurt Fettsson

Riktigt fin balklänning Scarrow. Hoppas du kan dansa vals ;)

Svar: Tack Edvung :3 Nee jag suger :c
Carolina Wirell

2014-03-17 @ 14:55:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0