19år om en månad

Visste ni att jag fyller 19år om exakt en månad? :D
Ja, nu vet ni det iallafall och jag har redan börjat göra en lista på vad jag önskar mig.
Något som inte är så kul är att jag tar studenten samma vecka som jag fyller.
Alltså ska jag troligen fira studenten och födelsedagen samma dag. :<
Wääääää mindre presenter!
Neee men nuuuu ska jag inte vara såndääääär, ge mig kramar, ge mig stenar, jag blir glad i vilket fall! .__."
 
♦Skor till studenten. (Finns några liknande på h&m för typ 300kr)
♦Pengar (Så att jag överlever om jag inte får något jobb! :< )
♦Biljett till Bråvalla.
♦Tatueringar.
♦En damsugare.
( Den jag har nu är jätte konstig. :c Mamma var och kollade på den och då funkade den, men nu har den slutat fungera igen. Min lägenhet behöver verkligen en bra damsugare! :C
Btw en damsugare var för ful för att vara med på bild)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0