Carrot

Jag tänkte att ni ville se mitt nya hår i rörelse. 
Bara för att ni bryr er så otroligt mycket.<3
Isch solen skiner rätt in i mitt fönster så jag tror att jag snart kommer börja koka. :<
 
Nästa vecka kommer bli så underbaaaaaaar!
På måndagen ska vi bara kolla våra betyg och fika med en lärare. Sen på tisdag så ska vi till Liseberg wiie! :D Jag älskar verkligen karuseller, det är så underbart. Hmmmmm jag funderar att stanna kvar i Gbg efter Liseberg och följa med Johannes hem. :3 Det var ju trotsallt ett lov sedan vi sågs och jag har ändå inga fler lektioner den veckan. Hmmm jag får se hur jag gör, biljetten hem sen är iallafall galet billig!
Neeeeee nuu dör jag av vämre! Snälla kan någon flytta solen ifrån mitt fönster!? :C
 
 


Kommentarer
fästman

komsikomsi

Svar: höhöhöhö
Carolina Wirell

2014-05-29 @ 19:17:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0