Morot

 
 
Efter balen så ska jag göra en stor förändring med mitt hår. :3
Jag har länge velat ha ljusare hår, men det känns nästan omöjligt att gå ifrån svart hår (jaa för mitt hår har faktiskt gått och blivit näst intill svart :C) till typ blont.
Så därför kommer jag att göra det oranget/gingeerfärgat! :D
 
Jag tycker verkligen att det är jätte fint att ha morotsfärgar hår. :3
Det skulle nog passa mig som är blek som ett lik.
Oranget hår är ju också lite speciellt och sticker ut, vilket jag gillar. ;3
 
Jag kan verkligen inte sluta att färga mitt hår. Jag tycker att det är galet kul med förändringar i utseendet.
Jaa, det är nästan en av mina största hobbies faktiskt.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0