Plugga på en lördag

Jag trodde att jag skulle hinna med att göra fler saker idag än att plugga, men det verkar inte som så. ;C
Vilken tur att det är dåligt väder ute så att jag inte får allt för dåligt samvete av att jag bara sitter och pluggar. T-T
Jag har nu rättar min rapprot, men nu har jag 2 till inlämningar att skriva. .__. Blööööö jag borde verkligen ta en liten paus. Allt jag skriver låter bara dumt och trögt just nu och jag vill ju inte få F. 
 
Wää...jag är så trött. x__x I går hade vi filmkväll hemma hos Emma och jag kom hem sjukt sent eftersom att mitt tåg blev inställt och jag fick åka en ersättningsbuss hela vägen ifrån Linköping och hem. :c
Såååå jag kom hem vid 3 på natten. <//3
Jag blir verkligen galen på alla dessa ersättningsbussar. :c 
Tur att jag kom hem någon gång iallafall.
 
Nu ska jag äta, sova och se film. Sen blire att plugga vidare!
 


Kommentarer
Anonym

Jobba på!
Snart färdigpluggad ju!

2014-05-03 @ 15:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0