Stockholm

Idag var vi i Stockholm med klassen och några till.
Underbaaaaart! Vi kollade på skumma utställningar och så hade vi lite fritid också. :3
Dock hade vi bara fritid i 2 timmar så man hann inte göra så mycket. Vi var på Shock, där jag köpte en kattröja och sen blekning (kan lägga upp bild på det i morgon eller något). Jag hade tänkt köpa fler saker men jag hittade absolut inte något av det som jag hade tänkt mig, förutom blekningen och tröjan då.
Sen virrade jag mest runt med Emma på stan.
En sak är säker, vi suger på att hitta saker. 
 
Eftersom att min mobil är lite bitchig och inte kan bestämma sig om den ska ladda eller ej så har jag knappt några bilder ifrån Stockholm. Förutom lite bilder som vi tog medans vi satt och väntade på bussen.
Väldigt vackert...
 
I morgon har jag bara en lektion sen blire att verkligen leta igenom hela Linköping efter saker till balen, eftersom att jag inte hittade det jag skulle ha i Stockolm.
Det är bara 3 dagar kvar till balen så nu gäller det att förbereda sig! :D 
Igår hade vi 5 timmars balträning...jag trodde att mina fötter skulle gå av. Men icke!
 
Ajaa GODNATT!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0