Allhelgona

Jag kom på att jag inte har visat kläderna som jag fick hem ifrån Monki.
Jag gjorde typ 101010 gifar, men råka varje gång radera dem. .___. Tillslut gav jag upp.
Aja här under ser ni iallafall två av plaggen. En magtröja (som är lite för stor) och en grå kjol.
Fiiint fiiint. 
 
Idag ska jag ha Halloweenfest, lär bli awesome. Jag saknar mina kompisar galet mycket. <3 Har dock gått och blivit lite sjuk... hmmm men det struntar jag i för idag ska jag ha kul!
 
Hmmm jag har varit sugen på vinrött hår enda sedan det blev höst. Jag köpte röd hårfärg och en färgbomb för någon månad sen men har inte haft ork och lust att färga det. Men i går kväll gjorde jag det.
Jag trivs verkligen i röda toner. Vad tycker ni?
Jag känner mig mystisk och vacker. 
 


Kommentarer
Hannah

Såå fin :D

Svar: Tack! :''D
Carolina Wirell

2014-11-01 @ 14:40:30
URL: http://misspumpkin.devote.se/
mamma

Alltid fin♡
Ha en riktigt kul kväll!

Svar: <3
Carolina Wirell

2014-11-01 @ 16:05:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0