Cirkeln

Jag som aldrig brukar läsa.
Men jag kan liksom inte sluta. Tur att jag köpte tvåan häromdagen.
För nu har jag läst ut den första.
 
Något som är roligt är att den ska bli film me och kommer ut på bio 18 feb woho. :D
Fast filmer brukar alltid förstöra bilderna som man själv ritat upp i huvudet när man läst. Det är lite synd, men jag hoppas att den kommer att vara bra iallafall. ^^
 
Det känns som att mycket filmer som jag vill se kommer ut på bio i slutet av det här året och början på nästa år. I morgon har den nya Hunger Games filmen premiär på bio, 10 december Hobbit del 3, Fifty Shades of Grey 14 feb och så Cirkeln 18 feb. Woho det blir nog mycket bio för mig den närmaste tiden! :D
Följ med mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0