Dag 2

Dag 2 – Parfym som jag använder.
Jag använder ingen. Jag luktar såhär underbart ändå. ;D 
 
Idag har jag varit på en "intervju". Jag vet inte om man kan kalla det intevju eftersom att det var till en praktikplats, men jag gick iallafall dit och presentera mig och så berätta dom lite om deras butik. Det kände faktiskt som att det gick riktigt bra den här gången, även fast jag ibland tappar bort ord när jag blir nervös. >__< Det känndes mycket bättre än förra gången iallafall.
 
Men ja, det ska alltså öppna en ny inredningsbutik här i Motala, fast under jul så ska dom inte ha så mycket möbler och så utan mest julklappssaker osv. Så först ska man alltså praktisera där till Januari tillsammans med någon mer, sen kan man få fast jobb om man har varit duktig. :3 Så nu håller jag tummarna på att jag får det. ^^  Det skulle verkligen vara hur skönt som helst att få något att göra om dagarna även fast man inte får någon lön för det, man får ju liksom erfarenheter istället. ;3
 
Det hände något skumt nyss...
Jag gick upp vid 9 i morse (det är tidigt för att vara mig)  så jag var jätte trött när jag kom hem ifrån "intervjun".
Så somnade jag och vaknade av att jag tänkte "Vart har jag lagt mig leg?" och nu kan jag inte hitta det någonstans. D: Jag får inte ha tappat det. T-T Det är för fult för att någon annan ska få se det.
Hemskt.
 
Det känns som att jag har mycket att skriva om idag. Under veckan så har jag fått hem tre paket. ^^ 
Jag var inne på Fyndiq och letade efter mobilskal men hittade även lite andra småsaker. Ni borde kolla in den sidan, sakerna är mycket billigare än vanligt. Iallafall dom sakerna som jag köpte, jag älskar billigt! ^^
 
Jag ÄLSKAR halsbandet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0