Dag 20 – Berätta vad du helst gör på helgerna.

Varje dag är helg för mig.
Det kanske låter underbart, men nej det är det inte!
 
Roligast är väl att träffa människor och hitta på saker. :3
Eftersom att jag inte jobbar eller går i skolan så träffar man ju inte så mycket folk.
Lite synd. :c
 
Snaaaaaaart ska jag till mina favoritplats på jorden, arbetsförmedlingen. Woho!
Nej men om jag ska vara ärligt så känns det ganska meningslöst att gå dit en gång i veckan och kolla på en vägg med massa jobb på. Men aja måste man så måste man. :) 
 
Jag hittade en rutig koftsak uppe på vinden. Jag tycker om rutigt så jag tog ner den. När man kollar på den så ser den nästan lite tantig ut, men så fort jag sätter på mig den så försvinner tantigheten hahah. 
Kanske för att jag inte är en tant...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0