Dag 21 – Något pinsamt du gjort.

Haha usch det här blir jobbigt att svara på.
Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att saker är så PINSAAAAAAAMMMMMAA längre. Visst jag är ganska klantig av mig och råkar göra tokiga saker ibland, men det är inte så ofta jag skäms för det.

 

Jag vill helst inte berätta om en speciell pinsam sak, för då blir det för jobbigt haha. Så istället rabblar jag upp några saker som jag kommer på utan någon längre förklaring.

 

♦En gång råka jag säga "VI ÄR FITTA!" jätte högt på resecentrum (jag menade såklart att vi var fitta och vältränade som gick istället för att ta bussen, men så uppfatta inte dom andra det hehe).

 

♦Första dagen i gymnasiet somnade min ena fot så jag gick runt och släpa den i marken och såg muppig ut. (När mina fötter somnar så får jag jätteont i dom och kan knappt röra dom, så det måste sett skumt ut när jag gick runt och släpa med foten). Jag tyckte i alla fall att det var väldigt pinsamt eftersom att det var första dagen.

 

♦När jag var liten så råka jag nysa en kille i håret så att det blev helt snorigt hahahahah.

 

♦ Vet ni vad queefing är haha?(Då syftar jag inte på den sortens man kan få under samlag hahaha). Det råka jag göra framför en snygg kille som jag precis hade lärt känna hahahaaha. Jag gick hem o böla för att jag skämdes så mycket för det hahahaha.

 

♦När jag sommarjobbade på ett dagis för några år sedan så ville en liten kille att jag skulle rita en traktor åt honom. Men jag är verkligen usel på att rita fordom så istället gjorde jag en jätteful och slarvig sak som skulle föreställa en traktor. Sedan visade han teckningen för dom andra fröknarna och dom bara "Oj vad fint, har du ritat den där?" till honom. Men aa...det var ju egentligen jag som hade ritat den fula traktorn och jag våga inte säga det för dom visste att jag gick Estet Bild...och aa det skulle bli pinsamt.

 


Jag har säkert gjort mycket värre saker som jag inte kan minnas för stunden.
Men dom här får duga!

 

 

 



Kommentarer
Malin

Hahaha aaaw x'D

Svar: Längtar tills du kommer till den frågan hahah!
Carolina Wirell

2014-11-27 @ 20:29:12
URL: http://fames.se/kuronyappy
Josefine

hahaha omg det här är mitt favoritblogginlägg i hela världen!!!!

Svar: Hahahahha schhhhhh!
Carolina Wirell

2014-12-02 @ 16:48:59
URL: http://josefineklashed.webblogg.se
Johabba

Ja trodde du skulle ta upp den där gången vi satt på asfalt.....

Svar: HAHAHHAHAHAHA! Den glömde jag. Rövsvett!
Carolina Wirell

2014-12-02 @ 21:00:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0