Dag 6 – En person jag önskar var vid liv.

Jag känner ingen person som har dött, men det skulle vara mysigt om min gamla kanin Kvirre levde. :D Hon var mysig så länge hon inte bet mig, vilket hon väldigt ofta gjorde. xD Jag tror inte att hon gillade mig så mycket, och jag tror att jag var lite för liten för att ta hand om en kanin. Men om hon hade levt nu så skulle jag skämt bort henne med massa mat och kärlek (som jag gör med Ponyo).
Vi skulle nog blivit mycket bättre vänner om jag hade haft henne nu. 
Kvirre var ett väldigt lustigt namn, men jag antar att jag gillar lustiga namn.
 
Åhh jag vill bara klappa hennes mjuka öron och fluffiga frisyr. :'D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0