Dag 8 – Ditt favoritklädesplagg just nu

Det är en svår fråga.
Jag gillar lustiga kläder. Ju lustigare desto bättre!
Jag har ganska mycket kläder men det mesta är bara enfärgade saker, men lite lustiga saker har jag allt! :3
Här är tre av mina lustiga favoriter.
 
Den här magtröjan köpte jag i somras. Jag älskar verkligen det galna mönstret, man hittar alltid en ny figyr när man kollar på den. ^^ Den är ifrån Monki.
 
Även den här skjortan är ifrån Monki som ni ser. Monki är min favorit affär för dom har alltid en massa lustiga saker. :D Det är lite roligt att jag valde den här skjortan som favoritplagg förra gången jag gjorde dom här frågorna också. Jag antar att jag gillar den väldigt mycket...
 
Dom här elefantshortsen köpte jag på Urban outfitters i London. Dom är huuuuur fina som helst, jag älskar elefanter! Något som är dåligt men dom här är att dom hela tiden spricker. Jag vet inte hur många gånger jag har fått sytt i dom. Men dom är ändå mina favoritshorts!
 
 
Btw min mobilladdare är trasig igen...så min mobil kan inte ladda och nu är batterier slut. xD Så typiskt mig liksom. Och min hela laddare är spårlöst försvunnen. :C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0