Jag vet inte hur man gör

Jag är fortfarande sjukt! T-T
Kan jag inte bara bli frisk eller? Jag känner mig svag i kroppen, hostar och är förkyld. Jag börjar typ alltid blöda ur näsan när jag är förkyld me, mmmmmm så mysigt! Nu räcker det tycker jag. Jag mår lite dåligt över att det inte har blivit någon träning också, men jag antar att jag får köra på sen när jag blir frisk. Det här är så trååååååååååkigt!!!
 
Jag vet inte vad jag ska göra för att fortare bli frisk. Jag har iallafall börjat läsa en bok, Cirkeln heter den. Det känns skönt att göra något annat än att glo på tv, kolla fb/arbetsförmedlingen eller måla. Hoppas den här boken är bra nu, det var längesen jag läste.
 
Ulrik är så otroligt söt! *s*


Kommentarer
Anonym

Trist :(
♡♡♡♡

2014-11-05 @ 14:38:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0