Sjuk

 
Jag hatar att vara sjuk.

Jag har inte haft ork eller lust att göra något på hela dagen. Det har varit en väldigt seg dag. Jag vet knappt vad jag har gjort. >___< Ni skulle hört min röst i går, den var hemsk! Jag fick knappt ur ett ord, eller jo men jag lät som en döende fågel. Nu kan jag iallafall prata och jag är jätte glad över att jag bara har ont i halsen och inte spyr som min syster och hennes barn gör just nu. Dom har kräksjukan och jag har inte ett lust dugg att få det. Senaste jag hade kräksjukan var en julafton för några år sedan, det var hemskt. :C

 

Det kom in en GIGANTISK flugan genom fönstret förut. Jag vet inte om alla småkryp som flyger in genom mitt fönster automatiskt förstoras eller något...jag har typ ett magiskt fönster. :o Ni kanske minns den gigantiska getingen som kom in genom mitt fönster i somras...usch! Asså flugan vart typ lika stor, stor som min stortå. Jag som inte brukar vara rädd för kryp, men när dom är stora blir jag livrädd. Jag tror att dom ska sätta sig i mitt ansikte o bita mig. D:

 

Först kasta jag Ponyo på flugan, men hon verkade inte ett dugg intresserad utav den. :C Så istället fick jag använda min sista hårspray och spraya på den. Nu ligger den någonstans i min diskho, kommer inte våga diska när det ligger en gigantisk fluga där. D: Jag hoppas att jag har glömt bort att den ligger där i morgon hmm...

 

Beställde nyss ett mobilskal och skärmskydd till min mobil. Jag vet inte varför jag inte har köpt det tidigare. Jag har nu tappat mobilen två gånger i badrumsgolvet så att det blivit några repor/sprickor i skärmen. Det känns verkligen hemskt även fast man knappt ser dom. :C
Men nu ska inte det ske igen!

 
 


Kommentarer
mamma

Snart är du frisk igen♡

2014-11-03 @ 20:36:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0