Beroende av linser

Jag säger bara en sak, börja aldrig med linser! >.<
Jag har haft bruna linser i lite mer än ett år och man blir verkligen beroende.
Det kanske va tur att min ena lins gick sönder och att jag bara hade 2kr kvar på kortet, annars hade jag säkert köpt nya linser. Men nu har jag istället börjat vänja mig vid att ha mina naturliga gröna och jag börjar faktiskt tycka att dom är väldigt fina som dom är. :3
 
Jag kanske inte ser så dockig ut som jag gjorde när jag hade dom bruna, men nu känner jag mig mer naturlig och jag slipper fundera på vad jag ska säga när folk ger mig komplimanger för mina "fina bruna ögon". Inte för att jag någonsin tror att någon har sagt att jag har fina ögon när jag inte har linser haha. Men när jag hade dom bruna så fick jag väldigt ofta komplimanger och det kändes bara fel att säga tack. >.<
 
Nuuuu ska jag se en film som heter Horns, sen blir det att äta och gå en promenad i regnet. Egentligen har jag inte alls lust att gå ut när det regnar men jag måste. >_>
 
 
 


Kommentarer
Susanna Maria J

Snygg du var i linser! Ser nästan ut som dockögon :)

Svar: Tack :) det var linser som gjorde ögonen större.
Carolina Wirell

2014-10-12 @ 16:02:15
URL: http://oslofru.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0