Docka

Snart är det Halloween, en av dom bästa högtiderna på året enligt mig. :D
Då får man göra något som jag tycker extra mycket om att göra, klä ut sig! Jag kan inte förstå att vissa människor inte tycker om att göra det, det är ju hur kul som helst. Våga bjuda på er själva! :D

Idag försökte jag att sminka mig som en trasig docka. (Brist på fritid).
Blev väl helt okej men inte tillräckligt läskigt enligt mig. Kanske att lite mer sprickor skulle hjälpa... Jag skulle haft en helsvart lins, för då skulle det se ut som att jag tappat ena ögat. Men heltäckande linser är så läskigt. Jag skulle aldrig våga sätta in en sådan. :C

 
Insipration
 




Kommentarer
the Nailpolish Saga

Så häftigt =)

Svar: tack! :D
Carolina Wirell

2014-10-15 @ 22:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0