Pengar.

Jag har inte riktigt haft orka att blogga dom senaste dagarna.
Jag har sovit dåligt på grund av huvudvärk, blää så jobbigt. x___x
Och så har jag väl inte gjort så mycket annat än att träna.
Hmmm aja idag var jag iallafall på AF och det visade sig att jag inte kommer få pengar fören i slutet av november. Jag blev sjukt besviken eftersom att jag trodde att jag skulle få mina pengar den här månaden. 
Antar att jag får snåla i en månad till. ;C 
 
Occccccccch eftersom att jag trodde att jag skulle få pengar den här veckan så passade jag på att beställa lite saker i från Monki förra veckan och paketet kom i går. >__< Visst kläderna jag fick var underbara och jag är jätte nöjd med dom, men det känns lite onödigt att jag köpte en massa kläder nu när det visade sig att jag inte fick några pengar wää. T-T Ajja jag är iallafall inte pank...har 500kr kvar. Jag lär överleva. Jag brukar ju ändå bara köpa smink, hårgrejer och kläder för mina pengar hehe. Men det skulle ju vara kul att ha råd med lite tågbiljetter me så att jag fick komma iväg och träffa kompisar. Men det får väl bli när jag får dom där dumma pengarna nästa månad antar jag, skit. :c
 
Nu blir det nog att gå och lägga sig innan jag får huvudvärk igen. T-T
 
Btw, jag gjorde asgod mat idag! Typ första gången på länge som jag lyckas göra något som jag kan äta. Det smakade nästan som mammas mat. ^^ Vilket är bra!!
Det coola är att jag bara rörde ner lite saker i en kastrull. :'3
Jag la i färska champinjoner, quornfilébitar, lök, vitlök, en halv grönsaksbuljong, matlagningsgrädde och så lite salt och peppar. Hur gått som helst! Skulle nog vara ännu godare om jag skippade quornfilén, jag älskar verkligen svamp. <3 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0