Anställningsintervju

Sååå då var det klart! 
Min första anställningsintervju någonsin. Jag vet inte riktigt hur det gick hmmm...jag är inte riktigt nöjd med alla svaren som jag gav dom, men jag var så nervös så att orden bara ploppade ur munnen. >__< 
Dom skulle iallafall höra av sig i början på nästa vecka.
Så läskigt...
 
Ajaaa i morgon ska jag och några kompisar iallafall seThomas Stenström Wohooo! :D
Det blir även att sova över i Tranås eftersom att tågen slutar gå så pass tidigt, men det kommer bli niiiice.
 
Det firar vi med en liten låt. Men inte min favorit med honom för den hitta jag inte på YT. :C
 
Och såhär såg jag ut på intervjun idag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0