Hemlig Prinsessa

 
Idag har jag typ bara tränat.
Jag vaknade upp med värdens hemskaste huvudvärk, jag brukar aldrig ha huvudvärk, men den var hemskt. :( Det blev inte bättre av att någon klippte gräsmattan utanför så att det kom in massa bensinlukt. Jag hatar verkligen bensinlukt, mår illa av det blä! D:
 

Först tänkte jag bara ligga hemma och tycka synd om mig själv hela dagen, men sen tog jag en Ipren och drog till gymmet iallafall. Guuud jag hade typ träningsvärk överallt så kände mig som världens stelaste människa och nu känns det som att jag kommer få ännu mer! Jag är så klen i armarna och armövningar gör så att jag får hemsk träningsvärk haha. Men det är skönt. Jag mår bra av att träna, bara man börjar se lite resultat snart så blir jag glad. :D Dom byxorna jag har på mig på bilden här under brukar skava galet mycket när jag är som tjockast, nu skaver dom bara liiiiiite. Hmm skulle va kul o se hur mycket jag väger nu, har inte vägt mig på hur länge som helst. o.o Jag vet att man inte ska bli fixerad vid vågen men det skulle bara vara kul att se.

 

Wiiiiie och nu har jag äntligen bestämt mig för att åka till Tranås nästa fredag och se Thomas Stenström med några kompisar tihi. Ser verkligen fram emot det! Jag vet att jag inte egentligen har råd......men jag har faktiskt 199 enkronor i min sparkatt så jo jag faktiskt råd! Och jag känner verkligen att jag behöver det här just nu, träffa vänner och ha skoj. Woho PEPP!

 

Nu ska ja lägga mig ner i min mjuka säng och kolla på en jätte töntig serie som heter "Hemliga prinsar". Innan Hemliga prinsar så fanns det en som hette Hemliga prinsessor men det har jag redan kollat klart på haha. Det handlar om prinsar ifrån länder långt bort som åker till London för att finna kärleken. Men dom klär ut sig till vanligt folk och jobbar på ett vanligt jobb så att ingen ska misstänka något. Dom har 3 veckor på sig och i slutet så får dom avslöja att dom är prinsar. Hhahahah det är så töntigt, men jag är helt fast!

 

Hmmm tänk om jag är en hemlig prinsessa ifrån Sydpolen som försöker finna kärleken i Sverige...vem vet.
Va artiga emot mig pojkar!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0