Min älskade Stenström

Jag är riktigt uttråkad och vet inte vad jag ska blogga om.
Kanske för att jag inte gör ett piss om dagarna. Jag vaknar, lagar mat, kollar serier, går till gymmet och tränar, kollar serier, sover. Wooohoooo vilket underbart liv! :D Fast ne, jag har aldrig varit mer uttråkad. Jag vill ha äventyr, men det känns svårt när jag knappt har några vänner längre haha... Usch så sorgligt. >__<
 
Idag övningskörde jag iallafall med pappas tjej och det gick bra även fast jag var livrädd och svettades som en gris. Nu har jag kört på vägar med massor av bilar, kört i rondeller och stannat vid trafikljus.
WOHOO det var typ hemskt men kul på samma gång.
Känns skönt att jag äntligen börjar komma igång med körkortet. Jag får väl passa på att plugga teori när jag ändå inte har något annat för mig om dagarna, men känns lite trist. :C
 
Jag vill på konsert! Både Maggio och Thomas Stenström har spelning i Linköping snart. :C Mina älsklingar! Skulle va sjukt kul att se Stenström, han är bäst. Maggio skulle me va kul att se men hennes låtar har blivit lite tjatiga då jag lyssnat sönder alla. >___< Åhhhh jag vill se Stenström buhu, gråter typ. Han har spelning 4/10 i Linköping, men jag är pank och jag hinner inte få mitt dumma bidrag innan dess...kommer inte ens ihåg när jag skulle börja få det. Bläää ska panta burkar så att jag har råd. Måste se Thomas. :(
Desperat!
 


Kommentarer
saraa

wow inte ens ja har stannat i trafikljus än:3

Svar: Hhaha seriöst? Jag är bättre än dig muaha :v
Carolina Wirell

2014-09-17 @ 00:55:32
saraa

finns ju bara rondeller i tranås:/

Svar: hahahha gubbar o rondeller.
Carolina Wirell

2014-09-17 @ 07:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0